آنیتا جانآنیتا جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

♥♥خاطرات من و دختر نازم♥♥

یک روز عالی!

1393/10/6 9:14
نویسنده : مامان مرضیه
488 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه مامان و بابا تصمیم گرفتن که آنیتا رو ببریم پیکنیک,مامان دوست داشت ناهار بریم بیرون اما بابا گفت ناهار رو بخوریم و بریم راحت ترهشاکی,

بعد از ناهار همگی آماده شدیم که به پارک چوبی بریم اما...... اینقدر شلوغ بود که یه جا پارک ناقابل گیرمون نیومدغمگین,در نهایت رفتیم پارک لاله که متاسفانه هیچ وسیله  بازی غیربرقی اونجا نبود که آنیتا بازی کنه ,آخه آنیتا خیلی هوس سرسره بازی وتاب بازی کرده بود, کلی پیاده روی کردیم و از هوای عالی لذت بردیم,چشم انداز رودخانه کارون معرکه بود و بعد از مدتها چشم نوازی میکردمحبت

 

 

 

دیگه کم کم آفتاب هم غروب کرد و از منظره غروب هم لذت بردیم ,و بساط خوراکیهای پیک نیک در ماشین خورده شد,چای داغ هم به همراه رولت خرمایی بعد از پیاده روی کلی چسبیدچشمک

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (4)

نظرات (5)

مهتاب
8 دی 93 10:34
سلام خانمی " از آشنایی با شما و دخمل نازتون خوشحالم و مایلم با شما تبادل لینک کنم اگه شما هم موافقید لطفا به وب دخترم بیایید و خبرم کنید .منتظر حضور گرمتون هستیم .از من بوس و بای برای شما
مامان مرضیه
پاسخ
مامان مرضیه: سلام دوست خوبم,به وبلاگ ما خوش آمدید,ما هم از آشناییتون خوشحالیم با کمال میل توی لیست دوستان ما قرار گرفتید,به امید دیدار
مامان روژینا
16 دی 93 13:02
وای خوش بحالتون مرضیه جون که همیشه آفتاب دارین از بس ما اینجا بارون دیدیم به خدا دلمون گرفت همیشه به گردش و پارک عزیز دلم من که عاشق غروب خورشیدمچه عکسای زیبایی بوس خوشگل تقدیم به آنیتای نازم و مامان مهربونش
مامان مرضیه
پاسخ
مامان مرضیه: سلام ریحانه عزیزمو روژینای ناز نازی آفتاب داشتن خیلی خوبه ولی ماهم بارون می خوایم دیگه یه نم کوچولو میزنم ذوق مرگ میشیم جاتون خالی بسی هوا بهاریه عزیزم
غزاله
27 دی 93 12:15
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ فقط وب من یکم مشکل داره و باید قبل از لود شدن کامل نظر بذارین.اگه بتونین درباره این مشکل هم کمکم کنین خوشحال میشم ممنونم
مامان مريم
28 دی 93 9:35
عکس غروبتون خیلی خوشگل و پر حسه عزیزم
مامان مرضیه
پاسخ
مامان مرضیه: مرسی عزیزم
مامان مريم
25 اسفند 93 9:24
دوست گلم پیشاپیش عیدت مبارک ایشالا سال شاد و پر از خوشی داشته باشی
مامان مرضیه
پاسخ
مامان مرضیه: ممنون دوست عزیزم,بهترین آرزوها رو برای شما دارم