آنیتا جانآنیتا جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

♥♥خاطرات من و دختر نازم♥♥

آنیتا در 20ماهگی

1392/8/21 15:43
نویسنده : مامان مرضیه
739 بازدید
اشتراک گذاری

طوطی کوچولوی خونمون,تقریبا هرچی بشنوه تکرار می کنه و بعدش می گه: ا,خیلی وقتها موبایل اسباب بازیش رو می یاره و شروع میکنه به مکالمه و گاهی میگه :ا,نوچ نوچ نوچ.... چــــــــــــرا؟خیلی باحاله دقیقا مثل کسی که دارن براش ماجرایی رو تعریف می کنن ازش فیلم گرفتیم خیلی جالبه.

 

حمام کردن:

 

بالاخره با ترفند  آب بازی مفصل قبل از حمام ,مامانی تونست آنیتا رو عاشق حمام کنه!

به طوری که اگه درب حمام باز باشه و حواسمون به آنیتا نباشه ,روفرشی هاشو پوشیده و  ناغافل می ره اونجا و خودش هم صدام می زنه:مامان اینجا!!!

این هم ذوق آنیتا خانم به محض ورود به حمام:

 از اجسام مختلف در آب بازی استفاده م یکنیم تا ببینه که کدوم میتونه آب رو رد کنه,کدوم روی آب می ایسته ,کدوم زیر آب می ره,کدوم حجمش بیشتره ,هر کدوم چه رنگیه و خیلی تجربه های ساده دیگه...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اختامییه آب بازی هم با حمام دو شامپوی محبوب عروسکی اش 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هم یه خانم خوشگل و تر و تمیز و دسته گل(نامحرم نبینه ها!)از خود راضی

 اسم میوه ها روبا پازل تمرین می کنیم و دو نوع بازی باهاش می کنیم یا ازش می پرسم اسم این چیه؟که واسه تلفظش خوبه ,و یا بهش می گم مثلا گلابی کجاس نشونم بده؟ الان فقط اسم آلبالو و آناناس رو ازشون بلد نیست.

این بازی هم خیلی واسه بالا بردن دقتشون خوبه که از بین این همه تصویر بتونه تصویر درست رو انتخاب کنه .از خیلی قبلها با کارتهای تصاویر این بازی رو انجام می دادیم اما طبق روش شیچیدا فقط با دو کارت .اما خودم به تجربه کم کم تصاویر رو بیشتر کردم و الان با یه صفحه پر از عکس از کتاب قصه ها این بازی رو ادامه می دیم. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 آنیتای عزیزم الان ده روزی می شه که داره تمرین دستشویی رفتن و بای بای پوشک رو  براش انجام میدیم.مامانی خیلی سعی کرد عادت کنی از قصری استفاده کنی اما خوشت نیومد؛ تازه بعد از دوماه که گذاشتمش وسط حال که ببینی اش و بازی بازی ازش استفاده کنی  یه کوچولویی به کارم اومد و گاهی استفاده شد.ولی از تمرین دستشویی رفتن استقبال به عمل اومد  که اونهم به صرف آب بازی که اونجا انجام می ده .مامان مرتب آنیتا رو می بره اونجا و دخترم سعی اش رو می کنه که یاد بگیره بره دستشویی(امیدوارم بتونیم موفقیت آمیز و با آرامش  این مرحله رو بگذرونیم)

این باب اسفنجی هم جایزه دختر ناز و باهوشمه که چون داره دستشویی رفتن رو به خوبی تمرین می کنه این رو مامان واسش جایزه گرفت که البته به انتخاب خودش بوده و کلی بوسه بارونش کرده , با آهنگ اول و آخر کارتونش همیشه می رقصه و باهاش آشنایی داره.

 

وقتی که آنیتا ژست میگیره!!!مژه

آنیتای عزیزم در 20ماهگی به خاطر پیشرفتهایی که داشتی و مامان و بابا رو کلی خوشحال کردی نمره ات می شه 20.کلی ماچ واسه دختر عزیزمقلب  ماچ  قلب.

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله شکوفه
24 آبان 92 10:39
تو مثل گلی ناز وخوشگلی هیچی نمی خوام وقتی تو با منی خیلی دو ست دارم دخملی البته مامانت هم خیلی دوست دارم
مامان مرضیه
پاسخ
مامان مرضیه: مرسی خاله شکوفه جووون.خیلی مهربونی عزیزم
مامان پریسا
24 آبان 92 15:38
سلام مرضی جان. کامل خوندمش. افرین به مامان مرضیه که برای دختر گلش این همه حوصله میکنه. .و آفرین به آنیتا جون که همه چیزو یاد میگیره. راستی برای اون بازی که 2 تا اسمو تشخیص بده متوجه نشدم یعنی از بین همه ی عکس ها اون چیزی رو که ما بگیم پیدا کنه؟
مامان مرضیه
پاسخ
مامان مرضیه: مرسی ,لطف داری مریم جون. آره عزیزم طبق روش شیچیدا بعد از آموزش که یه دوره بهش یاد بدیم این اسمش چیه حالا بین دو تصویر روبروش یکی رو ازش می خوایم که بهمون بده یا اشاره کنه.که به مرور به تعداد تصاویر روبروش اضافه می کنیم ,مثلا من الان کل پازل رو جلوش میذگذارم و ازش می خوام مثلا انگور رو نشونم بده یا برعکس تصویر رو نشونش می دم و ازش می پرسم این چیه؟
مامان ندا
25 آبان 92 14:00
عزیز دلم حمام و اب بازی حال داد قشنگم؟ چه شامپوهای اوشکلی مامانی چه بازی جالبی با دختری میکنی از پازلش خیلی خوشم امد گل دختریرو ببوسش
مامان مرضیه
پاسخ
مامان مرضیه: نمی دونی چه حالی داد خاله جون این دوتا شامپو کلی به حمام علاقه مند شدن آنیتا کمک کردن تا ببینیم بقیه کلکسیون چه شکلی جور بشن
عمه
27 آبان 92 23:44
عـــــــــزیــز دلــــــــــــم
مامان مرضیه
پاسخ
مامان مرضیه: مرسی عمه مهربوون
مامان مهرزاد جان
29 آبان 92 20:16
به به دخمل خانمی هرچی بزرگتر میشه خوشکل تر و خواستنی تر میشه خدا براتون نگهش داره انشاله
مامان مرضیه
پاسخ
مامان مرضیه: مرسی عزیزم,لطف داری,ان شاالله نی نی شما