آنیتا جانآنیتا جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

♥♥خاطرات من و دختر نازم♥♥

آنیتا در 16 ماهگی

1392/4/9 9:10
نویسنده : مامان مرضیه
491 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش که داشتم به عکس های تولد و نوروز آنیتا نگاهی می نداختم تا عکس مناسبی انتخاب کنم واسه چاپ روی لیوان (یه هدیه به بابایی واسه تولدش از طرف آنیتا! قلب) متوجه شدم که دخملکم ماشاالله چقدر بزرگ شده ،حتی صورت نازش هم تغییر کرده و دیگه نی نی کوچولوی مامانی نیست!واسه خودش خانمی شدهماچ.قربون صورت ماهت

Gifs Animés amour 20

روز هفتم تیر ماه هم متوجه شدم که دوتا مروارید خوشگل دیگه به جمع مرواریدهات دارن اضافه می شن و یه نیش کوچولوش بیرون اومدن(حالا شدن دوازده تا،ماشاللهتشویق)

جدیدا روی حرف خودت اصرار می کنی (مثلا اگه چیزی رو بخوای دیگه حکمش صادر شدهاز خود راضی)

اگه داریم در موردت حرفی می زنیم  کاملا متوجه می شی و واکنش نشون می دی.

بازی اتل متل رو بخوبی بلدی،قبلا هم شعر عمو زنجیر باف رو یاد گرفته بودی اما جدیدیا به آخرش که می رسیم و می گیم با صدای چی فورا می گی:بع بع(قبلااینو بلد نبودی فقط تا بله گفتن هاش همراهی می کردی)

کتاب شعری داریم که  صدای حیوانات رو آموزش می ده و خیلی بهش غلاقه داری می یاریش و خودت رو روی پاهام می شونی و می گی اتاب(کتاب)یعنی بخونش،بعد ازت می پرسم واست بخونم؟می گی اوهوم و سرت رو تکون می دی بله.وقتی به شکل حیوونهاش اشاره کنم هم صداش رو تقلید می کنی.ماشاالله به دختر باهوش و زرنگمتشویق

تعصب خاصی روز اسباب بازی هات نشون می دی و نمی زاری بچه ای بهشون دست بزنه حتی علیرضای دوست داشتنی که اینقدر دوستت داره یا آرمان عزیز.اگه بهشون دست بزنن........

وقتی می ریم مهمونی دیگه گریه و زاری نمی کنی(خدارو شکرلبخند)اولش خیلی آروم و خانم می شینی و به من اشاره می کنی که ازتو هم پذیرایی کنم،بعدا دیگه خودت از من و خودت پذیرایی کاملی بعمل می یاری.راستی از میزبان هم کاملا انتظار داری که با شما هم سلام و خوشامد گویی کننniniweblog.com

وقتی پیاده روی هم می ریم دیگه مثل قدیما بی جنبه بازی در نمی یاری و مارو همینجور بکشونی دنبالت تا سر از کجا در بیاریم خیلی خیلی منطقی  تر رفتار می کنی و برای از پله های ساختمون پایین اومدن یا عبور از خیابون هم لبه سکوها می ایستی منتظر می مونی تا مامان بغلت کنه.

وقتی سوار ماشین می شیم مثل یک کمک خلبان حرفه ای که قبل از پرواز باید چک کامل انجام بده جنابعالی هم اول می ری سر داشبورد و دستگاه پلیر محبوبت رو در می یاری و می خوای جاش بندازی اما نمی تونی و می دی به بابا و نی نای نای و ....

بعدش که کولر روشن شد تک تک دریچه هارو تنطیم می کنی (خیلی جدی و باحال)و حالا آماده حرکتیم. متاسفانه گاهی سراغ دستگیره در هم می ری که چون خودمون می دونیم همون اول قفل تمام درب ها رو می بندیم.البته یه چند وقتی هم هست دیگه برف پاکن و آب پاش رو تحویل نمی گیریسوال

12

از خوردنی های مورد علاقه ات :شیر چایی صبحانه(ترکیب چایی شیرین+شیر در لیوان نی دار مخصوص خودت)،خامه عسل ،پفک ،رنگارنگ ،بستنی چوبی ،مربای آلبالو ،سیب زمینی سرخ کرده ،سیب زمینی سرخ کرده وباز هم سیب زمینی سرخ کرده و بعدش سیب زمینی آب پز خورشت،

از میوه ها هم اول هندونه ،انگور بنفش ریز ،شلیل ،گیلاس دونیم شده بدون هسته!

به دوغ و دلستر و نوشابه هم خیلی خیلی علاقه داری البته الان توی ترک نوشابه و دلستری چون می ترسم معده کوچولوت اذیت بشه ولی دوغ رو بهت می دیم چون دست ساز خودمه.

وقتی تلفن زنگ می خوره و من مشغول ام و متوجه نمی شم بدو می یای و بهش اشاره می کنی.وقتی داریم حرف می زنیم تلفن رو میگیری دستت و دورخونه میچرخی و یه چیزهایی میگی که مثلا داری حرف میزنیو اگر اونور خطی اسمت رو صدا بزنه و بگه آنیتا جوابش می دی:ب....لی و دیگه گوشی پس بده نیستی و ماجرایی داریم برای گریه های بعدش،

این چند وقته بسیوووور به قلم و کاغذ علاقه پیدا کردی و اگر ناغافل این دو عنصر کنار هم باشن و در دسترست باشن اولش خیلی ذوق زده می شی و بعدحسابی از خودت هنر نشون می دیniniweblog.com.مخصوصا روی جزوهای بابایی یا دفتر مشق انگلیسی محمد عزیزمniniweblog.com

 چند روز پیش یه سری کلیپ از عمو پورنگ برنامه هزار و شصت و شونزده دنلود کردم که بسیار بهشون علاقه داره و از اونجا که آنیتای ما کلا عشق جوجه اس به کلیپ اتل متل یه جوجه خیلی علاقه داره و کلی باهاش کیف ور می شه و قر می ده.

هر وقت هوس آهنگ هاش رو می کنه می یاد زیر میز لپ تاپ و می گه نای نی نای نی (تا روشن نکنیم ول نمی کنه!

46464646

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الی مامی آراد
10 تیر 92 8:37
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون میشم


مامان عبدالرحمن واویس
19 تیر 92 0:15
سلام عزیزم توی وبلاگمون یه ختم قرانی برگزارکردیم خوشحال میشم شماهم شرکت کنیداگه جوابتون مثبته پس به وبلاگم بیایدوجزموردنظرتونوانتخاب کنیدتابنامتون ثبت بشه وازاین ثواب بزرگ بهره مند بشید منتظرتون هستم
مامان آناهیتا
28 تیر 92 2:12
ای جانم چقدر عزیزی خاله





مامان مرضیه:
حاله جوون خیلی مهربونی.ما هم آناهیتا جون رو خیلی دوست داریم.