آنیتا جانآنیتا جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

♥♥خاطرات من و دختر نازم♥♥

نی نی شکمو

1392/4/15 9:34
نویسنده : مامان مرضیه
668 بازدید
اشتراک گذاری

این هم از عکس نی نی شکموی ما:

آنیتا جوون ,روز تولدش حسابی به کیک حمله کردو این هم عکسش...

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

این پست واسه مسابقه تدارک دیده شده بود اما چون درگیر اسباب کشی پیش رو هستیم وقت  نداشتم واسهجشنواره نی نی وبلاگ ارسال کنم و ومنتظر بمونم و ...

هدف یادآوری خاطرات شیرین  از نی نی هامون بود که ما هم انجام دادیم.

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمران
16 تیر 92 12:26
عمه
21 تیر 92 22:48
باز خوبه نمای جلویی کیک تولد از اثر انگشتای کوچولوی آنیتا خانم درامان موند. حداقل بخاطر عکساش


مامان مرضیه:
آره دخترم حواسش بوددکوراسیون تولدش حفظ بشن:-)
مامان ایناز
31 تیر 92 12:18
سلام طاعات و عباداتتون قبول حق
من یه مادر اهوازی هستم اگه افتخار بدین جزء دوستانمون بشین تبادل لینک کنیم


مامان مرضیه:
سلام همشهری عزیز.بسیار خوشحال شدم از آشنایی باشما.لینک شدید عزیزم.
مامان آناهیتا
1 مرداد 92 18:59



مامان مرضیه:
مرسی دوست خوبم که ما رو از یاد نبردی و بهمون سر زدی.آناهیتای عزیز رو ببوس.
مامان آناهیتا
12 مرداد 92 17:05
کجایی مامانی

مامان مرضیه:
همین دور وبریم عزیزم.ماشالله آنیتا خانم واسمون وقت خالی نمی گداره ،مگر 12شب به بعد!