آنیتا جانآنیتا جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

♥♥خاطرات من و دختر نازم♥♥

تولد مامانی

1392/5/14 9:03
نویسنده : مامان مرضیه
858 بازدید
اشتراک گذاری

 

تولدم مبارک!

در آستانه سی سالگی به من هم رسید!

امروز پایان بیست ونه سالگی وآغاز سی سالگی رو جشن می گیرم ،  همراه با همسر مهربان و دخملی عزییییییییییییییییییییییییییییییییزیم.

امسال دومین سالیه که روز تولدم آنیتا جوون رو هم در کنارم دارم.دخملک عسلی و شیرین و ناز نازی من که خودت رو با مامایی گفتنت واسم لوس می کنی دوست دارم هدیه آسمونی من به قول بابایی تا ابد واسه هر مناسبتی گل کادوهای ما تویی عزیزم.

لوازم جانبی Vionkat برای موضوعات لوازم جانبی آراسته

الان هم که دارم این چند خط یادگاری رو می نویسم تو در خواب ناز هستی،این روزها خیلی خیلی خیلی نسبت به قبل مامانی شدی و بهم مجال نمی دی حتی به کارهای روزمره ام هم برسم تعجبباور کن ثانیه ای اگه وارد آشپزخونه بشم در جا گریه می کنی !تنها اوقات فراغت من هم شده یا وقتی تو خوابی یا داری کلیپ های عمو پورنگ یا خاله شادونه یا خاله نسرین نگاه می کنی همین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

واسه همین بعضی مواقع حسابی خسته می شم و یکمی هوای خونه ابری می شهنیشخند.

فقط بعضی وقتها!

دخترم امروز 7صبح قبل از مامان و بابا بیدار شدی و صدام می زدی مامایی..... احتمالا می خواستی تولدم رو خیلی زود بهم تبریک بگیلبخند

 

Mensagens de Hello Kitty

Gifs Animés divider coeur 25

این هم یه عکس ناز نازی از ناز کردن آنیتا خانم واسه بابایی اش:قلب

Gifs Animés divider coeur 25

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه
14 مرداد 92 0:25
تولدت مبارک عزیزم
http://www.123greetings.com/birthday/happy_birthday/birthday178.html


مامان مرضیه:
مرسی عزیزم.چقدر خوبه خواهر شوهر به این ماهی داشته باشی.بوس از طرف من و آنیتا جوون
زهرا
14 مرداد 92 14:56
دوست خوبم زادروزت شیرین ، پرعشق و نورآفرین باد . قهقه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی رابرایت آرزو دارم ....



مامان مرضیه:
ممنونم زهرا جوون،بسیار زیبا نوشتی،منم روی ماه خودت ودخمل نازت رو می بوسم.
مامان ندا
14 مرداد 92 21:59
تولدت مبارک دوست خوبم
انشالا سالهای سال خوش و خرم در کنار همسری و انیتا جون زندگی کنید و تولدهای اوشکل اوشکل بگیرین
البته ماروهم دعوت کنید


مامان مرضیه:
مرسی ندا جوون،لطف کردی عزیزم.هوارتا بوس واسه آیناز و مامانش
قدمتون بروی چشم عزیزم.شما همیشه دعوت هستید نیاز به مناسبت نداره!
مامان ندا
17 مرداد 92 23:14
عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس

بر میهمانان حضرت حق مبارک باد



http://www.niniweblog.com/r43.1.php?m=YXluYXo5MS8xMzc1NzAxOTQ1NS5qcGc=


مامان مرضیه:
مرسی ندا جوون.عید شماهم مبارک عزیزم
کویر
27 مرداد 92 16:40
تولدتون مبارک


مامان مرضیه:
مرسی آقای کویربسیار لطف کردید