آنیتا جانآنیتا جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

♥♥خاطرات من و دختر نازم♥♥

آنیتا آرتیست (نقاش) در نوزده ماهگی!

1392/7/10 11:59
نویسنده : مامان مرضیه
457 بازدید
اشتراک گذاری

من هی میخوام اختیار از کف ندم و این دخملی رو قورتش ندم....اما نمی زاره!

دخملی خوشگل مامان  مثل مامانی داره ماتیک می زنه(البته از نوع اسباب بازیش):

730758kjxqzq02a0

مامان نوشت:

عزیزم نوزده ماهیگت مبارک,مامانی و بابایی شاهد بزرگ شدنت و تکامل هوش و استعدادت هستن و لذت می برن و مامان تمام سعی اش رو می کنه تا این لحظات رو ثبت کنه.

وروجک مامان تازگی ها نقاشی می کشه با آبرنگ که بهش می گه:آبه و با مدادرنگی و با پاستل روغنی .niniweblog.comتوی دفتر نقاشی اش اثرهای هنری شاهکاری می کشه والبته مامانی هم به یاد بچگی هاش نقاشی های کودکانه می کشهنیشخند...

 

با شروع سال تحصیلی منم واسه آنیتا نوشت افزار خریدم .یه آبرنگ کوچولو و یه دفتر پرنسسی و یه بسته پاستل و ...و جالا داریم من و آنیتا به نناوب ازشون استفاده می کنیم و کلی لذت می بریم وخصوصا آنیتا niniweblog.com

خیلی دوست دارم یه نقاشی علاقه مند باشه و بزرگتر که شد دنبالش کنه و لذت ببره یا موسیقی هر کدوم که خودش دوست داشت

راستش قصد این رو ندارم که با بقیه متمایزش کنم فقط دلم میخواد تجربه خیلی از کارها رو از کودکی داشته باشه تا بعدا انتخاب براش راحت تر بشه ..

واسه همین از همین سن کم دوست دارم با این وسایل آشنا بشه و لمس کنه,کار کنه,و نتیجه اش رو ببینه.

ببینه که با دستای کوچولوش چی کارا می تونه انجام بده.

 

ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آناهیتا
12 مهر 92 17:20
سلام ، وای وای چه خوشگل تر تر شدی با ماتتیک
جقدر با دقت داره نقاشی می کشه دورت بگردم خاله


مامان مرضیه:
خدا نکنه خاله جوون.
مرسی از محبتت عزیزمآره خوشبختانه تا حالا که دوست داشته و وقتی نا آرومی می کنه با نقاشی سریع حواسشو پرت می کنم
مامان ندا
13 مهر 92 11:50
خاله جونم خودت اوشکلی بدون ماتیک
فدای اون دستای کوچولوی ماهرت بشم که روی دفتر لیز میخوره
مرضیه جون منم مثل شما برای ایناز دفتر و مداد نقاشی گرفتم فقط یه فرق بزرگ داریم انیتا جون خودش نقاشی میکنه ولی آیناز قلم میده به من نقاشی کنم و تند تند رنگشو هم عوض میکنه


مامان مرضیه:
مرسی خاله نداعزیز.
آیناز خانم زرنگه,می خواد نقاشی کشیدن مامانش رو محک بزنه!
واسش پاستل بگیرین راحت تر ه, بهتر از مداد رنگیه خط می ندازه,درشت تر هم هست راحت تر توی دستش می گیره و با فشار کمی خط می کشه
مامان ندا
13 مهر 92 11:51
خدا حفظ کنه این کوچولوی خوشکل مارو

مامانی یه دنیا ببوسش



مامان مرضیه:
مــــــــــــــــــــرسی نداجوون,خیلی لطف داری عزیزم.شماهم دخملی نازتو ببوس دوتا از طرف من و آنیتا

مهرنوش مامان مهزیار
13 مهر 92 12:41
مامان و دختر تمرین نقاشی رو ظاهرا از روی صورت خودشون شروع کردن نه؟؟؟


مامان مرضیه:
نه گلم,هیچ وقت واقعی بهش ماتیک نمی زنم,دوس ندارم نه ماتیک نه لاک استفاده کنه فقط واسه خاله بازی با عروسکش ادا در می یاریم
مهرنوش مامان مهزیار
14 مهر 92 12:18
مرضیه جون شوخی کردم. من بچه های مردم چه پسر چه دختر آرایش میکردم اما برای بچه ی خودم هیچوقت اجازه ندادم.
دختر شما بدون آرایش خوشگله خاله اش


مامان مرضیه:
آخی عزیزم منکه ناراحت نشده بودم!فقط توضیح دادم.
شما توی قلب ما جا داری
مامان آرتین
15 مهر 92 15:41
سلام.
خدادختر گلت و برات نگه داره،ماشالله برای خودش خانومیه
ممنون عزیزم که به ما سر زدید. از پیشنهاد دوستیتونم تشکر میکنم ، دوست داشتین با نام (آرتین نابغه کوچک) لینکمون کنید و بهم خبر بدین با چه نامی لینکتون کنم؟


مامان مرضیه:
سلام غزیزم,مرسی از حضورتون.
با نام دلخواهتون لینک شدید دوست خوبم
ماه بانو عزیز مامان
15 مهر 92 15:51



مامان مرضیه:
ممنون از حضورتون.
اما وبلاگ شما باز نمیشه؟!!!
مامان زینب
15 مهر 92 21:05
سلام
چه دخمل نازی این کوچولو هر کاری انجام بده دوست داشتنی هست از طرف ما هم ببوسیدش . ممنونم از حضور گرمتون . با افتخار لینک شدید


مامان مرضیه:
مرسی عزیزم,لطف دارید شما.
شما هم با افتخار لینک شدید عزیزم
زهرا
24 مهر 92 1:13
قربون رژ زدنت
چه بامزه نقاشی میکشه
دوست دارم خاله


مامان مرضیه:
خدا نکنه خاله جوون...
ماهم شما رو خیلی دوست داریم
این هوارتا ماچ واسه روژان و مامان مهربونش....