آنیتا جانآنیتا جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

♥♥خاطرات من و دختر نازم♥♥

روز مادر

1392/2/12 13:55
نویسنده : مامان مرضیه
449 بازدید
اشتراک گذاری

من زاده شدم به عشق مادر

پرورده شدم به عشق مادر

در دامن او شدم چنین نور

پیوسته شدم به عشق مادر

بوی تن او بهار هر فصل

بشکفته شدم به عشق مادر

تعلیم نمودیم بیاموز

وارسته شدم به عشق مادر

از رنج زمان عبور دادی

نی خسته شدم به عشق مادر

آموخت مرا صبور باشم

دل بسته شدم به عشق مادر

هر ملک به زیر پای مادر

گل دسته شدم به عشق مادر

چون داد مرا ز شیره جان

لب بسته شدم به عشق مادر

در ساحل قلب بی کرانش

وابسته شدم به عشق مادر

روز مادر بر همه مادرهای زحمت کش ایرانی مبارک.

مادری تجربه سختی ایه که فقط زمانی خستگی ات در می یاد که به خوبی از عهده اش بر اومده باشی و سربلندی بچه ات رو شاهد باشی.

حتی تا یه سال پیش هم که آنیتا چند ماهه بود فکر نمی کردم مادری اینقدر سخت باشه,اما الان می دونم هر مادری واسه فرزندش چقدر زحمت می کشه اونهم بی منت!چون همش عشقه و عشق ورزی به یه موجود که خودت خواستی بیادو اینقدر بی دفاع و کوچکه.

امیدوارم هر زنی که دوست داره این تجربه رو داشته باشه به همین زودی ها به آرزوش برسه.

مادر عزیزم دستت رو می بوسم و تازه می فهمم که چقدر برامون زحمت کشیدی و  عاشقانه دوستت دارم عزیزم.

 

خداوند رو شاکرم که من رو لایق مادری دونست, اونهم واسه فرشته ای بنام آنیتا!

امیدوارم بتونم مادری رو در حقش بخوبی ادا کنم و همسری رو برای همسر عزیزم عمران جان.

دوستتون دارم عزیزانم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهرزاد جان
18 اردیبهشت 92 10:07
الهی که در کنارهم خوب و سلامت باشید با افتخار لینک شدید مرسی که سر زدید


مامان مرضیه:
مرسی مامان مهرزاد عزیز.
خوشحالم دوست خوبی مثل شما پیدا کردیم.
دختر مهربون
24 اردیبهشت 92 9:23
سلام مرضیه جون
من همیشه توی ذهنم سوال بود که آقا عمران همسر گرامی شما چرا عکسهای دختر خوشگلشو یه بار نذاشت تو وبلاگش
بعد امروز رفتم به وبلاگش دیدم اون کنار سمت راست نوشته آنیتا احمدیان
بدو اومدم....وای ماشالله چه خوشگله این دختر خانم ملوس
عروس بشه ایشالله

انشالله همیشه در کنار همسر و دخترخانم گلت شاد و سلامت باشی

مامان مرضیه:
مرسی عزیزم ،بسیارخوشحال شدم که به دوستان این وبلاگ پیوستید.بازهم منتطرتون هستم.
گلی
25 اردیبهشت 92 20:00



مامان مرضیه: