آنیتا جانآنیتا جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

♥♥خاطرات من و دختر نازم♥♥

دخترم روزت مبارک

1392/6/16 23:14
نویسنده : مامان مرضیه
2,728 بازدید
اشتراک گذاری

من عاشق توهستم...

عاشق چشمانی که اقیانوسی از آرامش را در خود دارند

عاشق دستانی که خداوند,

نوازش را با الهام ار آنها معنا کرده است.

و عاشق لبخندی که زیبایی را تمام و کمال به تصویر می کشد...

آنیتای من,گل زیبای من,روزت مبارکقلب

 

مامان نوشت:عزیزترینم,خوشبوترین گل باغ هستی ام,روزت مبارک.

عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری

و به تمام خواسته های زندگیت برسی.

عزیزترینم,عاشقانه دوستت دارم و هر لحظه کنار تو بودن عشق را تجربه می کنم.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

ویرایش:نمی دونم چرا ولی دوست دارم یه گلچینی از عکسهای قدیمی بزارم,به نظرم خیلی جالبننی نی

تشریف بیارید:

آنیتای عزیزم یه زمانی در آغوش مادر اینقدری بودی:

وبعد بزرگتر شدی ,تقریبا اینقدی:

یه روز مامان متوجه شد که چقدر به این شکلکها علاقه داری:

یادش بخیر اون لپ های ناز نازیت:

یه مرحله زمانی هم بود که علاقه داشتی گوشه دامن و پیرهنت و می گرفتی ,خیلی باکلاس:

کم کم تصمیم گرفتی خودت بری اینور اونور (البته با روروک!)

البته اون مرحله کوتاه بود,وخیلی زود تصمیم گرفتی خودت سینه خیز بری:

بعدش هم که مثل یه خانم نشستی:

گاهی هم وسط عکاسی خوابت می برد

خداییش ژست می گرفتی خوشگل:

بعدش هم که زمستون رسید و:

و آخر زمستون یعنی اسفند که مصادف می شه با تولد یک سالگی آنیتا جان و ساخت این وبلاگ که در آرشیو موجود است.

ببخشید که این پستمون طولانی شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

عمه
16 شهریور 92 13:31
روزت مبارک آنیتای عزیزم


مامان مرضیه:
مرسی عمه جون,عمه یه دونه ای ....دوردونه ای
مامان ندا
16 شهریور 92 14:21
انیتا جون عزیر خاله روزت مبارک


مامان مرضیه:
مرسی ندا جوون,دخمل ناز تو ببوس دوتا
مامان آناهیتا
16 شهریور 92 17:27
دختر ناز روزت مبارک عزیزم


مامان مرضیه:
به به مامی آناهیتا,تنت سلامت دوست خوبم.دختر گلت و ببوس
زهرا
16 شهریور 92 22:48
خوشکلم روزت مبارک


مامان مرضیه:
مرسی عزیزم,روژان خوشگله رو ماچش کن دوتا
عاطفه
17 شهریور 92 16:28
آنیتا جان روزت مبارک خوشگل خانم.


مامان مرضیه:
سلام عاطفه جان,مرسی عزیزم,به وبلاگ ما خیلی خوش اومدی.روز شما هم مبارک عزیزم.دوستای عمه واسه ما خیلی عزیزن ها!
زهرا
20 شهریور 92 11:47
مرضیه جون خصوصی


مامان مرضیه:
مرسی عزیزم چقدر خوب راهنمایی کردی,بازهم تشکر.
خاله شکوفه
27 شهریور 92 19:00
خیلی دوستت دارم


مامان مرضیه:
مرسی خاله عزیز و مهربون,یه عالمه بوس واسه تو........
مامان پریسا
30 شهریور 92 11:59
روزت مبارک عزیز دلم.

وای چه عکسای خوشملی


مامان مرضیه:
مرسی عزیزم,خوشحالیم که برگشتید دلمون تنگ شده بود.
زهرا
31 شهریور 92 0:33
کجاییییییی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مامان مرضیه:
سلام زهرا جون,هیچ کجا توی منزل!یکمی بی حوصله شدم آخه آنیتا خانم یکم نق نقو شده و دیگه بی حاله بی حالم,فکر کنم بازم دندون جدیدی در راهه که اینقدر بد اخلاق شده و بهم می چسبه!!!
سعی می کنم بزودی آپ کنم.
مامان پریسا
31 شهریور 92 6:09
من هم دلم براتون تنگ شده بود.

راستی انیتا جون مثل خاله مریمش اسفندیه.


مامان مرضیه:
چه جالب !اسفندی ها کلا گل هستن مخصوصا شما